Compania s-a folosit de ziua de 8 martie și de textul de mai sus pentru a anunța un program de burse destinat femeilor care vor să devină bucătar.
„Suntem mândri să lansăm un nou program de burse care va ajuta femeile angajate de Burger King să își urmeze visurile culinare”, a anunțat compania într-o postare făcută la două ore după cea inițială.
„Bineînțeles, doar dacă își doresc asta. Însă doar 20% din bucătari sunt femei. Ne-am îmbarcat într-o misiune de a schimba raportul de gen din industria restaurantelor prin împuternicirea femeilor cu oportunitatea de a urma o carieră culinară”, a precizat compania într-o postare ulterioară.
”Cea mai proastă mișcare de PR din toate timpurile”
Mulți internauți nu au apreciat mișcarea de marketing a companiei. Ei au spus că gluma nu a fost deloc inspirată.
”Este cea mai proastă mișcare de PR din toate timpurile”, a scris un internaut, în timp ce altul a spus că mesajul trebuia de la început să fie clar. ”Trebuie cu adevărat să vă regândiți strategia de PR, fiindcă nu cred că toată publicitatea este publicitate bună. Fătă contextul postării ulterioare tweet-ul pur și simplu urlă misoginie”, a scris altcineva.
”Sunt curioasă cum s-ar simți femeile care primesc bursa voastră cu privire la tweet-ul inițial. Jigniți femeile și apoi aruncați cu bani în ele și susțineți că sunteți tipul bun?”, a scris o altă utilizatoare.
Nu toți internauții au fost însă critici la adresa Burger King. Unii dintre ei consideră că strategia a fost una genială, deoarece a atras atenția asupra campaniei pe care o promovează compania.