Cele mai multe anunţau situaţii de neglijare, molestare fizică sau exploatare prin muncă. În peste 1.000 dintre cazuri, apelanţii au fost chiar copiii, care cereau ajutor. Au fost însă situaţii în care la 116.111 – telefonul copilului – nu a răspuns nimeni.

În anul 2009, numărul de apeluri primite la 116.111 a fost cu 74,8% mai mare decât în 2008. Un număr semnificativ, care a depăşit capacitatea logistică şi umană a organizaţiei.

Asociaţia mai sus menţionată este o organizaţie neguvernamentală, non-profit, activă în domeniul protecţiei drepturilor copilului. 7 zile din 7, între orele 08.00-20.00, “Telefonul Copilului” pune la dispozitia copiilor şi părinţilor linia de asistenta gratuită 116.111.

Oricine doreşte să acorde ajutor copiilor abuzaţi poate trimite SMS la numărul 874, pus la dispoziţie de companiile de telefonie mobilă, pentru a dona doi Euro.

 
 

Urmărește-ne pe Google News