Descoperirea de locuri și culturi noi este în topul listei pentru ambele generații, dar mai importantă pentru Gen Z – 58%, comparativ cu 43,2% dintre Mileniali. Pe de altă parte, aproape un sfert dintre ei călătoresc pentru a-și vizita prietenii și familia, în timp ce doar 11% dintre cei din Generația Z fac acest lucru.

Destinațiile sunt alese diferit. Pentru un sfert dintre Mileniali, activitățile pentru copii au un rol important, în timp ce doar 8% dintre cei din Gen Z iau acest aspect în considerare, dar pentru mai mult de jumătate din ambele generații, criteriul cel mai important este prețul și calitatea cazării.

Generația Z și Milenialii consideră flexibilitatea esențială pentru a găsi zboruri ieftine. 29,2% dintre cei din Gen Z rezervă cu date flexibile și 22,6% sunt flexibili în privința destinației, în timp ce pentru Mileniali, aceste procente sunt de 20,7%, respectiv 14,6%. Gen Z este cel mai stresat de lipsa informațiilor și documentelor necesare pentru călătorii (44,2%), iar Milenialii sunt mai îngrijorați de lipsa rambursării pentru zborurile anulate (39,3%).

Când vine vorba de alegerea partenerului de călătorie, 81,2% dintre Mileniali și-ar alege partenerul de viață, comparativ cu 64,2% dintre cei din Gen Z, în timp ce al doilea partener de călătorie preferat ar fi cel mai bun prieten (19% dintre cei din Gen Z, comparativ cu 7% din Generația Y).

Milenialii sunt cei născuți în anii 80 – începutul anilor 90, iar Generația Z include persoanele născute la finalul anilor 1990.

 
 

Urmărește-ne pe Google News