Sorin Cîmpeanu a precizat că predarea online are o serie de „limitări”, el arătând că pentru desfăşurarea în bune condiţii a cursurilor pe internet este nevoie de: conectivitate generalizată, echipamente, profesori pregătiţi să predea online, conţinut digital, platforme securizate şi dedicate de evaluare.  

Avem doar unu din cinci profesori care s-au format pentru predarea online. Mulţi alţi profesori au făcut eforturi admirabile, remarcabile pentru a-şi îmbunătăţi abilităţile digitale, dar nu au beneficiat de pregătire pentru predarea online.

Sorin Cîmpeanu, marţi, la Prima TV:

Ministrul interimar al educației susţine că de viteza foarte bună la internet a României nu beneficiază şi copiii de la sate.  

„Reţeaua de internet are autostrăzi, dar nu are drumurile comunale, iar elevii din mediul rural locuiesc tocmai în aceste zone. Vorbim despre aproximativ un milion din trei milioane de copii care învaţă la şcolile din mediul rural”, a spus Sorin Cîmpeanu.

Potrivit ministrului interimar al educației, tabletele „nu sunt cele mai adecvate instrumente” pentru realizarea orelor online, laptopurile fiind cele de care este nevoie, mai ales pentru elevii de liceu.

Ministrul interimar al Educației a declarat pe 26 octombrie, pentru HotNews.ro, că sunt șanse ca din 8 noiembrie, când elevii de la stat reiau cursurile după vacanța impusă de două săptămâni, să se intre în școală online.

„Decizia finală o vom anunța pe 5 noiembrie, pentru că nu are sens să modifici structura anului școlar, să faci un anunț că revii la școală pe 8 noiembrie și să te trezești pe 8 noiembrie că situația epidemiologică nu permite. De asta am spus 5 noiembrie, vineri, și de asta apare și în decizia CNSU, dată la care sunt obligat să dau ordinul de ministru cu modificarea structurii. Pe 5 noiembrie vom avea date certe cu privire la numărul de infectări”, a precizat ministrul.

FOTO: Novakid

 
 

Urmărește-ne pe Google News