Am văzut această scrisoare, mâine ne vom întâlnire cu toţi antreprenorii care lucrează în infrastructură, atât pe rutier, cât şi pe feroviar. Ceea ce este conţinut în scrisoarea doamnei Corina Creţu cred că face referire la perioade anterioare exerciţiului pe care îl avem noi în ultimul an. Din perspectiva absorbţiei pe fonduri europene, din POIM, infrastructură, nu este singura responsabilă. POIM gestionează şi alte domenii şi probabil că există nişte raţiuni pentru care doamna Corina Creţu a făcut acest lucru. Avem grijă ca niciun proiect să nu se blocheze şi sigur că ne străduim să ţinem cont de greşelile trecutului, dacă acestea au fost”, a declarat Lucian Şova, potrivit Mediafax.ro.
El a susţinut că nu există riscul de dezangajare.
”La această oră în gestiunea Ministerului Transporturilor proiecte pe ingfrastructură deja sunt la un grad de supracontractare pregătită care depăşeşte 200 %”, a adăugat Şova.
Scrisoare critică a comisarului Corina Crețu către Guvernul Dăncilă: ”Sunt extrem de îngrijorată cu privire la planificarea și implementarea proiectelor de infrastructură de transport”, a transmis comisarul european, recent, într-o scrisoare către premierul Viorica Dăncilă și către miniștrii Rovana Plumb și Lucian Șova, în care prezintă situația ”gravă” în care se află atragerea de fonduri europene pentru infrastructura de transport din România”.
Documentul a fost prezentat, luni, de către deputatul PNL Lucian Bode, președintele Comisiei pentru transporturi și infrastructură din Camera Deputaților, și Petru Luhan, președintele Comisiei de specialitate a PNL privind fondurile europene.
Citește și: Ştampila, la un pas să dispară. Parlamentarii vor debirocratizarea administraţiei publice