”TAROM-ul este un brand național și trebuie salvat. Situația economică a T-ului nu s-a produs în ultimul trimestru, vine din timp, din ultimii 10 ani. Două măsuri avem, deja le inițiem. Prima măsură este reorganizarea urgentă a TAROM-ului, inclusiv structura de personal. Ieri (joi — n. r.) am avut o discuție de mai multe ore cu sindicatul tehnic de la TAROM și cu conducerea TAROM-ului, alaltăieri am avut, de asemenea, discuții cu conducerea, de aproximativ 6 ore.

Am convenit ca, în paralel cu sprijinul nostru, conducerea TAROM și cu sindicatul să procedeze de urgență și să-mi prezinte un plan de restructurare, inclusiv a structurii de personal. TAROM-ul trebuie subțiat și trebuie eficientizat în ceea ce privește regimul cheltuielilor”, a spus Stroe, citat de Agerpres.ro.

Declarațiile ministrului vin în contextul în care operatorul aerian estimează că va încheia anul cu pierderi de cinci ori mai mari decât cele estimate inițial, pe fondul scăderii veniturilor.

Acestea erau estimate să crească odată cu sosirea noilor aeronave, dar compania este afectată de competiția puternică cu operatorii low-cost Wizz Air și Ryanair.


ANALIZĂ Serbia are mai mulți kilometri de autostradă decât România, deși e de trei ori mai mică și de cinci ori mai săracă. Bulgaria are autostrăzi cât țara noastră, deși e de două ori mai mică și are un PIB cât București și Ilfov la un loc


 
 

Urmărește-ne pe Google News