Cadariu a precizat că urmează o „achiziţie publică pentru a dezvolta platforma ministerului, România.travel”, care va fi „punctul de plecare a acestei promovări”.

„În paralel, vom apela la acea formă de promovare prin intermediul influencerilor. Suntem în curs de achiziționare a unui contract. Săptămâna aceasta urcăm caietele de sarcini pe SEAP, facem achiziția publică”, a adăugat el.

Potrivit ministrului turismului, agenția de publicitate câștigătoare va fi cea care va propune influencerii folosiți. El a mai precizat că valoarea contractului va fi de 100.000 de euro.

„Trebuie să ne raportăm la bugetul pe care îl avem şi e un început, având în vedere că, cel puţin în ultimii 2 ani de zile, nu s-a făcut nimic pe componenta de promovare”, a adăugat Cadariu.

Campania de promovare a destinațiilor românești vine în contextul în care, în 2022, românii vor cheltui aproximativ 6 miliarde de euro pe vacanţe în străinătate, un record istoric, potrivit calculelor Ziarului Financiar, făcute pe baza datelor BNR.

 
 

Urmărește-ne pe Google News