Ce trebuie să facă noul ministru al transporturilor? În primul rând să definitiveze privatizarea CFR Marfă, un cartof fierbinte care a fost aruncat de la fostul ministru Fenechiu la interimarul Ponta, iar de la acesta, iată, la Ramona Mănescu.
De asemenea, conform înţelegerilor internaţionale semnate de ţara noastră, pe care Libertatea le-a prezentat în detaliu, până în anul 2030, adică peste 17 ani, trebuie să mai construim 2.300 de kilometri de autostradă. Adică, de acum încolo, cel mai simpatic ministru al Cabinetului Ponta trebuie să dea gata 135,3 kilometri de autostradă pe an. Menţionăm că, din 1990 încoace, ritmul a fost de 38,4 kilometri pe an.
De asemenea, Ramona Mănescu trebuie să rezolve şi ultimul scandal din minister: “trenurile cancerigene”, adică vagoane pentru transport persoane care au în componenţă azbest, material foarte periculos pentru sănătate, conform standardelor UE. Mai trebuie să spunem că vine iarna, cu alţi nămeţi care vor bloca traficul, apoi primăvara, cu alte gropi în asfaltul turnat prost etc.