Oferta promoțională de fructe de mare a fost lansată anul trecut, iar clienții puteau achita online un avans pentru meniuri de 10 persoane cu aproximativ 20 de euro, preț mult mai scăzut decât cel de pe piață.

20.000 de oameni care au plătit câte 20 de euro au rămas cu buza umflată

Circa 20.000 de persoane au plătit avansul, iar localul a trebuit să facă o listă de așteptare.

Ulterior, însă, patronii Apichart Bowornbancharak și Prapassorn Bawornban nu au mai putut să se aprovizioneze pentru toate livrările și au decis să închidă afacerea.

Sute de clienți păgubiți au depus plângeri la Poliție pentru înșelăciune. Unii și-au primit banii înapoi, dar 347 de persoane, cărora nu le-au fost restituite sumele, s-au unit și i-au dat în judecată pe proprietari restaurantului.

Procurorii au spus că au cei doi patroni știau că oferta lor nu poate fi îndeplinită, ”de altfel nici nu aveau intenția de a îndeplini promisiunile anunțate”.

Judecătorii i-au condamnat pe cei doi, inițial, la 1.446 de ani de pușcărie.

Cât vor sta, de fapt, la închisoare

Pentru că și-au recunoscut vina, pedepsele le-au fost însă înjumătățite, la 723 de ani.

În realitate, Apichart Bowornbancharak și Prapassorn Bawornban nu vor sta mai mult de 20 de ani în închisoare, deoarece, conform legislației thailandeze, aceasta este perioada maximă pentru care pot fi plasate în penitenciare persoanele condamnate pentru fraudă.

În plus, patronii au primit o amendă 58.500 de dolari. Nu se precizează dacă au cum să o plătească.

 
 

Urmărește-ne pe Google News