În video, el descrie salina ca „un oraș subteran” impresionant, plin de catacombe și atracții interesante. „Suntem acum la 400 de picioare (n.red – aproximativ 120 de metri) sub pământ și, cumva, acest sat pur și simplu există”, a afirmat vloggerul, pe numele său real James Stephen.
MrBeast a făcut o singură referire la România în cele 20 de minute, la început. „În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, când România era bombardată, mii de oameni se ascundeau aici. Iar acum doar o mulțime de YouTuberi trăiesc aici. Și, destul de curând, am găsit un loc solid unde să petrecem noaptea”, a spus el pe filmare.
Videoclipul este intitulat „7 zile de explorare a unui oraş subteran”, durează 20 de minute și a adunat peste 1,8 milioane de LIKE-uri și peste 11.000 de comentarii în puțin peste 24 de ore de la publicare.
Nu se știe însă când au fost filmate imaginile. Secvențele video postate de MrBeast sunt în acest moment pe locul 8 în YouTube trending.
MrBeast a postat și pe Instagram o fotografie din salină alături de alți vloggeri, însoțită de comentariul „«Am explorat un oraș subteran timp de 7 zile» tocmai a fost încărcat! Acest videoclip este unul dintre cele mai amuzante pe care le-am făcut în ultima vreme :)”.
Salina Turda, situată în Transilvania și sculptată manual în secolul al XIII-lea, este unul dintre cele mai frumoase locuri subterane din România, recunoscut la nivel mondial.
Salina funcționează ca muzeu și centru de recreere, oferind diverse activități, precum terenuri de baschet, minigolf, o roată panoramică și un lac unde vizitatorii pot face plimbări cu barca. Potrivit estimărilor Ziarului Financiar, salina atrage 700.000 de turiști anual.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Sigismund.The.Humble • 14.10.2024, 14:19
Omul era acolo cu treabă pentru canalul lui de yt, nu a venit să promoveze țara noastră și nici nu cred că are vreun business cu nimeni, referitor la marketingul pentru Salina Turda, România blabla. Hai să nu mai fim români românind non stop și dacă vrem promovare, să facem promovare. Dar am văzut și noi ce standuri de turism fac ai noștri pe la târguri internaționale, cu A4-uri printate pe pânze negre de 2 lei și niște fini arzând-o pe bani publici în delegații, hata interes de serviciu. Ăia nu mai supără pe mine. A venit un americanski să facă niște content la salină, aileeeeeeeeei, România mea, unde e pomenită? Vezi ca e un logo pe caruselu ăla, din timpul mandatului lui Udrea la Turism. "România" scris în România pe niște plăci, să nu uite turiștii unde sunt. Asta înseamnă să fii guru pe travel marketing. RUSINE MR. BEAST