Potrivit Vessel Finder și arhivei de incidente maritime Shipwrecklog, navă de marfă Dali de 948 de picioare (290 de metri) cu o capacitate de 10.000 de containere – părăsea terminalul de containere din Anvers îndreptându-se spre Bremerhaven, când s-a produs incidentul din urmă cu 8 ani.
Atunci, prova cargobotului (partea din față a navei) s-a rotit, făcând ca pupa să lovească partea laterală a cheiului, distrugând câțiva metri ai carenei.
Nava a fost reținută ulterior de autorități și a fost acostată în Deurganckdok, Belgia. Nu s-au înregistrat răniți sau o poluare a apei.
În momentul impactului, vremea era bună, iar incidentul a fost atribuit comandantului și pilotului de la bordul navei, relatează Vessel Finder.
La acea vreme, nava, construită în Coreea de Sud în 2015 de Hyundai Heavy Industries, era deținută de compania greacă Oceanbulk Maritime , dar a fost închiriată de Maersk.
Autoritatea Maritimă și Portuară din Singapore (MPA) a confirmat marți că Dali este înregistrată în Singapore și are 22 de membri ai echipajului la bord, toți indieni.
Podul Francis Scott Key din Baltimore, statul american Maryland, s-a prăbușit marți dimineață, după ce a fost lovit de nava de containere Dali.
FOTO: Hepta