Se pare că înainte de ciocnirea cu pilonul podului luminile de pe navă de stingeau și aprindeau repetat, fapt observat și înregistrat de o cameră de luat vederi din apropiere. Concluzia preliminară a fost că doar o defecțiune tehnică putea fi la mijloc iar aceasta afectase sistemul de navigație al vasului.
Se pare că înainte de ciocnirea cu pilonul podului luminile de pe navă de stingeau și aprindeau repetat, fapt observat și înregistrat de o cameră de luat vederi din apropiere. Concluzia preliminară a fost că doar o defecțiune tehnică putea fi la mijloc iar aceasta afectase sistemul de navigație al vasului.
De la luminile alea i s a tras. Cand luminile se sting este semn ca nava intra in black out si este total neguvernabila. E cel mai prost lucru care se poate intampla. Nu mai are nici carma pentru a controla directia, nici motor principal pentru a controla viteaza sau sensul de deplasare. Situatia putea fi simplu prevenita daca foloseau 3 generatoare la tabloul principal, nu doua. Un generator a picat, al doilea a intrat in suprasarcina si a cazut si el. In general echipajele nu folosesc 3 generatoare la manevre, e un obicei vechi si prost. Apoi a mai fost ceva, viteza de reactie a echipajului. Fiind 1 noaptea, la manevra din compartimentul masini era prezent numai un echipaj redus, 2 ofiteri si un mecanic. Nava e dwstul de noua, construita in Coreea... Si astia au un fix sa o umple de electronica, cu care echipajele se familiarizeaza mai greu si viteza de reactie e mult redusa.
DoarDiviziaB • 28.03.2024, 07:16
Nava trebuie arestată, firma sa plătească reparațiile sau nava vândută pt a acoperi o parte sau total reparația. Cineva trebuie sa plătească.
Meteor • 27.03.2024, 03:47
Se pare că înainte de ciocnirea cu pilonul podului luminile de pe navă de stingeau și aprindeau repetat, fapt observat și înregistrat de o cameră de luat vederi din apropiere. Concluzia preliminară a fost că doar o defecțiune tehnică putea fi la mijloc iar aceasta afectase sistemul de navigație al vasului.
Chiarasa • 27.03.2024, 09:16
Meteor • 27.03.2024, 03:47
Se pare că înainte de ciocnirea cu pilonul podului luminile de pe navă de stingeau și aprindeau repetat, fapt observat și înregistrat de o cameră de luat vederi din apropiere. Concluzia preliminară a fost că doar o defecțiune tehnică putea fi la mijloc iar aceasta afectase sistemul de navigație al vasului.
De la luminile alea i s a tras. Cand luminile se sting este semn ca nava intra in black out si este total neguvernabila. E cel mai prost lucru care se poate intampla. Nu mai are nici carma pentru a controla directia, nici motor principal pentru a controla viteaza sau sensul de deplasare. Situatia putea fi simplu prevenita daca foloseau 3 generatoare la tabloul principal, nu doua. Un generator a picat, al doilea a intrat in suprasarcina si a cazut si el. In general echipajele nu folosesc 3 generatoare la manevre, e un obicei vechi si prost. Apoi a mai fost ceva, viteza de reactie a echipajului. Fiind 1 noaptea, la manevra din compartimentul masini era prezent numai un echipaj redus, 2 ofiteri si un mecanic. Nava e dwstul de noua, construita in Coreea... Si astia au un fix sa o umple de electronica, cu care echipajele se familiarizeaza mai greu si viteza de reactie e mult redusa.
Aura1 • 26.03.2024, 23:02
Din păcate se întâmplă, păcat că nu este mai multă atenție...
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.