mandatat sa vorbeasca pentru partid, din moment ce tine conferinte de presa sub sigla acestuia. intelegem astfel, din cele declarate de domnia sa, ca PSD va desfasura o „campanie negativa” pentru alegerile din toamna, adica atacuri directe la adversari, „dezvaluiri”… Sa te tii, deci, mizerii!
Cica rezultatele „campaniei pozitive” (de „prezentare a realizarilor”, spune Vacaroiu) de la locale n-ar fi fost cele scontate. Ce n-a observat, probabil, Nicolae Vacaroiu e faptul ca aceasta schimbare de tactica deja s-a produs, dar se pare ca domnia-sa nu s-a mai trezit de atunci. Ea a avut loc intre cele doua tururi de scrutin din iunie; atunci cand, dupa ce Geoana a pierdut lamentabil cu un rol de balerina delicata, PSD a trecut direct la atacul grosier „la gioale”. Va amintiti de „fluturasii” raspanditi prin cartiere care bateau toba pe tema orientarii sexuale a lui Adrian Inimaroiu, actualul primar al sectorului 4?! Dar de altele asemenea?… Rezultatul acestei „campanii negative”? PSD a ramas cu un singur om in fruntea administratiei bucurestene: Neculai Ontanu. Un „uluitor” procentaj de reusita de 17%.
Daca PSD vrea sa continue pe acest drum, n-are decat! N-ar face insa decat sa-si sporeasca sansele si asa in crestere accentuata de a trece in opozitie. Pentru ca pana la urma nu o campanie – fie ea „pozitiva” sau „negativa” – decide intr-un scrutin. Ci realitatea. Perceptia populatiei. Iar aici PSD ar trebui sa intre in reparatii capitale.
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!