Platforma, a cărei creştere a scăzut puternic la sfârşitul lui 2021, şi-a revenit după lansarea unei oferte cu publicitate, în valoare de 5,99 de euro, de exemplu, în Franţa, faţă de 13,49 de euro abonamentul standard, fără publicitate.

Această formulă ar urma să atragă 40 de milioane de abonaţi noi, potrivit codirectorului general al Netflix.

O ofertă 100% gratuită, adică finanţată exclusiv din publicitate, ar putea permite Netflix să-şi crească atât numărul utilizatorilor, cât şi veniturile.

Potrivit Bloomberg, ea ar urma să fie rezervată într-o primă fază pieţelor din Europa şi Asia, pe care există deja reţele de televiziune gratuite, ca în Franţa.

Nu a fost avansată nicio dată în acest sens, însă probabilitatea unui anunţ privind acest tip de abonament este mare.

Platforma de streaming a anunţat în aprilie 2023 că utilizatorii ofertei cu publicitate generează un venit mai mare decât al celor cele fără publicitate, Standard şi Premium.

Urmărește-ne pe Google News