Olimpia Frățică – Sef Servicii Retea Retail și Mihai Sandu – Coordonator Digital Transformation sunt cei doi bancheri ai BCR cu care vom încerca să rezolvăm cât mai multe din dilemele tehnologiei folosite de creditor.

Vom încerca să aflăm care sunt cele mai mari avantaje ale folosirii unui card contactless, dar și care sunt dezavantajele în cazul în care veți pierde un astfel de card. De asemenea, vom elucida și temerile conform cărora vi se pot lua banii de pe astfel de carduri dacă sunteți în autobuz, iar hoțul are un aparat specific pentru marcarea unei operațiuni.

În momentul de față sunt milioane de carduri contactless ce au fost emise în România, iar mulți dintre proprietarii lor nu cunosc foarte bine costurile de folosire ale acestora, precum tarifarea pe operațiune, comisioane sau orice alte taxe.

În plus, BCR urmează să își treacă o bună parte din sucursale, 125 până la finele acestui an, pe modul automatizat. În acestea nu vor mai exista casieri și ofițeri de credite, ci doar niște mașinării imense cu care vă veți face tranzacțiile de care aveți nevoie. În felul acesta veți putea depune sau retrage sau chiar trimite bani în anumite conturi fără să mai stați la cozi, în timp ce casierul vă completează o serie de formulare pe care trebuie să le semnați. Și aici vorbim de cum se vor schimba costurile pentru clientul bancii, mai ales că a fost scos din schema factorul uman cu care banca cheltuia destui bani.

Ce înseamnă toate aceste lucruri pentru clientul de rând? Veți afla de la orele 14.00, când vom intra în direct cu bancherii BCR.

 
 

Urmărește-ne pe Google News