UPDATE ora 13:45 Compania TAROM a remis un comunicat de presă în care confirmă informațiile publicate astăzi dimineață de site-ul Libertatea.
Oficialii companiei au explicat că, din cauza disfuncționalității serviciului de suport pentru servicii check-in de la „Henri Coandă”, au fost doar întârzieri de maximum 30 de minute, dar că „nu a fost anulat niciun zbor” TAROM.
Totodată, compania a precizat și că „dintr-o eroare informatică, pe site-ul Aeroportului Internațional Henri Coandă București au apărut informații referitoare la curse TAROM anulate”.
Pe display-ul fizic din Aeroportul Henri Coandă au fost afișate corect informațiile cu referire la cursele TAROM
Comunicat TAROM
Știrea inițială / ora 9:12
Sistemul de suport pentru servicii de check-in al Aeroportul Henri Coandă – Otopeni din București a picat în această dimineaţă, fapt ce a dus la întârzierile unor curse și la nemulțumirile a sute de persoane.
Contactați de Libertatea, reprezentanții Aeroportului Henri Coandă – Otopeni au precizat că a fost un blocaj al sistemului SITA, care este un sistem suport pentru serviciile de check-in.
Au fost afectate doar patru curse Blue Air, ceea ce înseamnă că pasagerii au fost procesați cu întârzieri cuprinse între 30 și 60 de minute
Reprezentanții Aeroportului Henri Coandă – Otopeni:
„Problema s-a remediat. A fost un blocaj al sistemului SITA, care este un sistem suport pentru serviciile de check-in. Sistemul este funcțional de la ora 8:12. Nu a fost anulată nicio cursă. Tot ce apare în sistem drept cursă anulată nu are legătură cu această disfuncționalitate SITA”, au susținut reprezentanții Aeroportului Henri Coandă-Otopeni pentru Libertatea.
Reprezentanții TAROM, pentru Libertatea: „Și noi am fost afectați”
Contactați de Libertatea, reprezentanții TAROM au precizat că și această companie a fost afectată, nu doar compania Blue Air.
„Acest sistem SITA aparține aeroportului, dar, evident, ne-a afectat și pe noi, ca pe orice companie. Noi nu avem întârzieri decât de maximum 30 de minute”, au explicat reprezentanții TAROM.