Nestle a precizat că decizia a fost luată “din cauza nuanțelor care nu sunt în concordanță cu valorile companiei”.
Numele produselor au provocat reclamații de câțiva ani. Reds Skins este o insultă folosită pentru a descrie nativii americani, în timp ce Chico poate fi un termen disprețuitor pentru latino-americani.
“Sperăm că australienii vor sprijini evoluția acestor două acadele mult îndrăgite – în timp ce numele sunt noi, acadele în sine rămân neschimbate”, a spus Chris ODonnell, directorul general al companiei Nestle.
Bomboanele rebranduite vor fi puse în vânzare la începutul anului viitor, se arată în comunicatul de presă.
Nestle a recurs la o acțiune similară și în Columbia, unde vor fi redenumite jeleurile Beso de Negra, care se traduce “sărut femeii negre”.
Proprietarii altor câteva mărci de produse alimentare, inclusiv “Aunt Jemima” și “Uncle Bens” au confirmat că vor schimba denumirile produselor considerate ofensatoare. “Uncle Bens” este acum denumit “Bens Original”.
Schimbările au fost determinate de curentul provocat în societate, cultură și marketing în urma valului de proteste declanșat față de rasism în întreaga lume după uciderea afro-americanului George Floyd, pe 25 mai.