Platforma de streaming de filme și televiziune a anunțat recent că a câștigat un număr considerabil de 5,1 milioane de abonați în perioada iulie – septembrie.
Aceasta a fost o veste bună și rea pentru companie, deoarece a depășit previziunile, dar a reprezentat cea mai mică creștere din ultimul an.
În Japonia s-au înregistrat creșteri de prețuri la abonamentele Netflix în ultima lună, la fel ca și în anumite părți din Europa, Orientul Mijlociu și Africa.
Creșterile de prețuri la abonamentele Netflix sunt în curs și în Italia, și în Spania.
Marea Britanie a înregistrat ultima majorare a costurilor la abonamentele Netflix în 2023, însă planul standard, fără reclame, nu s-a schimbat din 2022.
Ultima dată când Netflix a văzut semne de încetinire, în 2022, a lansat măsuri pentru a opri partajarea parolelor și a declarat că va oferi o nouă opțiune de streaming cu reclame. Măsurile au declanșat un nou val de creștere.