Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat pe 23 mai 2019 un anunț de achiziție a unor servicii pentru promovarea și maximizarea vizibilității companiei a căror valoare a fost estimată la 72.000 lei. În aceeași zi, contractul a fost adjudecat de firma DC News Media Group, controlată de Bogdan Chirieac.

Conform anunțului de pe SEAP, se dorea „brand-uirea campaniei cu sigla CNAIR – CAMPANIE SUSȚINUTĂ DE CNAIR, pe toata durata de derulare, realizarea unor articole de informare: 6 articole în total, despre situația actuală din Romania în ceea ce privește educația rutieră, modelul altor țări și vidurile legislative – realizarea unui sondaj de opinie printre cititorii Prestatorului referitor la necesitatea realizării unor programe speciale de educatie rutieră”. Ulterior, sondajul urma să fie transpus într-un material de presă și publicat pe site-ul dcnews.ro, împreună cu o dezbatere pe acest subiect.

Acesta este al doilea contract consistent primit de publicația lui Bogdan Chirieac, primul fiind acordat fără licitație, prin atribuire directă, în decembrie 2018. Atunci Neaga a plătit aproape 10.000 de euro din banii companiei tot pentru promovarea prin știri favorabile a CNAIR și a lui Neaga, personal.

Neaga a fost la un pas de demitere

Noul contract pentru promovarea imaginii CNAIR a venit la scurtă vreme după ce premierul Viorica Dăncilă a spus, în două rînduri, că este posibilă demiterea lui Narcis Neaga.

Șeful Drumurilor a fost salvat de Costin Mihalache, șeful cancelariei primului-ministru, dar și de baronii locali, scrie Newsweek. În toate mandatele de director general ale lui Narcis Neaga, Mihalache a fost președintele Consiliului de Administrație al CNAIR. În plus, Neaga a dispus înființarea unui Direcți Regionale de Drumuri la Vrancea pentru a-i face pe plac lui Marian Oprișan, liderul PSD Vrancea.

Citește și:Newsweek: CNAIR a acordat aproape 10.000 de euro publicației lui Bogdan Chirieac pentru crearea unei imagini pozitive a companiei

Urmărește-ne pe Google News