După ce au aterizat sâmbătă târziu la Bilbao, oraș din nordul Spaniei, pasagerii au fost uimiți să constate că nici măcar o valiză nu a apărut pe banda de bagaje.
Avionul plecase de la Zurich cu o oră și jumătate întârziere. Potrivit pasagerilor, pilotul a explicat situația prin „lipsa de muncitori calificați”. Niciun cuvânt despre faptul că bagajele nu sunt la bord.
„Mi se pare o nesimțire să ruinezi cu bună știință vacanțele oamenilor. Pentru că totul a fost făcut cu bună știință“, a declarat unul dintre sutele de oameni rămași fără bagaje la destinație.
Purtătorul de cuvânt al companiei, Kavin Ampalam, a transmis că „din motive operaționale, după o lungă așteptare, s-a luat decizia de a zbura fără bagaje. Dacă nu s-ar fi procedat așa, aeronava nu ar fi putut zbura înapoi la Zurich la timp, înainte de închiderea aeroportului”.
„S-a așteptat mai bine de o oră. Încărcarea bagajelor este un sistem complex cu diverși parteneri, asupra căruia Swiss nu are nicio influență”, s-a scuzat oficialul.
„Din cauza lipsei de muncitori calificați, adică a personalului de manipulanți de la sol, niciun bagaj nu a putut fi încărcat”, a declarat un alt turist elvețian, care face parte dintr-un grup de parapantiști.
Ar fi trebuit să participe la un concurs, la Bilbao. „O să fim doar spectatori”, a adăugat acesta.
Foto cu caracter ilustrativ: Hepta
Aura1 • 11.09.2023, 09:00
Au parteneriate între ei, și reguli ciudate...totuși, pasagerilor trebuia să li se aducă la cunoștință.