Banii pentru panourile cu Nicușor Dan și mesajul „România onestă” au fost cheltuiți pentru producția imaginilor, închirierea spațiilor, taxele locale de publicitate și TVA. „Sunt 320-330 de panouri, în toată ţara. Întâmplător am aflat în campania din noiembrie panotajele principalilor candidaţi au fost peste un milion de euro”, a spus Nicușor Dan la Digi24 pe 21 martie.
El a adăugat că până la acest moment a strâns aproape 2,5 milioane de lei din donaţii, de la 8.000 de români.
Cu referire la campania pe TikTok, primarul general a spus că angajat o echipă de patru tineri cu care realizează subiecte uşoare sau foarte uşoare, cum ar fi să meargă să se tundă și să se lase filmat și că deocamdată cheltuielile sunt de 10.000-15.000 de euro.
„Am învăţat că pe TikTok trebuie să faci nişte filme într-un anumit fel, să ai bucăţele foarte mici, care să dea o imagine de dinamism, să te duci şi pe subiecte mai uşoare, pentru că TikTok este şi informaţie, dar este şi divertisment. Şi am angajat o echipă de TikTok care, iată că se descurcă foarte bine. Încercăm să vorbim şi pe subiecte uşoare sau foarte uşoare, cum ar fi să mă tund, şi în felul ăsta, alternând uşor cu serios, am avut o creştere”, a conchis Nicușor Dan.
Precampania durează până pe 3 aprilie, când se intră în campania electorală, iar primul tur al alegerilor prezidențiale va fi pe 4 mai.