In aceasta noapte, America paralizeaza. O data pe an, la fiecare inceput al lunii februarie, cele mai bune doua echipe de fotbal american se confrunta in Superbowl pentru Trofeul Vince Lombardi.
Sute de milioane de telespectatori din lumea intreaga privesc un sport inteles numai de yankei, dar care este un spectacol in sine. Rolling Stones, Aretha Franklin, Stevie Wonder si casa de discuri Motown si-au unit fortele pentru a oferi doua show-uri de exceptie inaintea, respectiv in pauza partidei ce va avea loc la Detroit. Ford Field – o arena demna de secolul XXII, un conglomerat de sticla si otel, o constructie tipic nord-americana – este stadionul pe care Seattle Seahawks si Pittsburgh Steelers se vor confrunta in cea de-a 40-a editie a Superbowl.
Ca in fiecare an, capitolul cel mai discutat cu privire la finala National Football League este cel al reclamelor.
Cinci milioane $ costa minutul de publicitate
Anul acestea, canalul ABC – cel care transmite partida din aceasta noapte – a cerut 2,5 milioane de dolari pentru fiecare spot comercial de 30 secunde. Iar toate cele 60 de calupuri de o jumatate de minut au fost vandute cu mult inainte de a se cunoaste numele finalistelor.