Totuși, raportul de 11 pagini nu exclude în totalitate o defecţiune mecanică din ipoteza prăbuşirii. Elementele recuperate ale motoarelor vor fi analizate mai atent odată ce vor fi dezasamblate.

Pilotul a condus aparatul la vedere şi nu pe baza instrumentelor pe durata întregului zbor, a mai stabilit NTSB.

Jennifer Homendy, membru al echipei de anchetă a NTSB, a declarat, la două zile de la accident, că vremea nefavorabilă în zona prăbuşirii, vizibilitate redusă cauzată de ceaţă, va fi una dintre pistele importante ale investigaţiei.

Robert Clifford, un avocat specializat în cazuri de accidente aviatice, a declarat că nu este recomandat ca un elicopter să fie condus în condiţii de slabă vizibilitate în absenţa unui al doilea pilot.

Un singur pilot, chiar dacă experimentat, este o formulă nepotrivită pentru operarea în siguranţă a unui elicopter pe vreme nefavorabilă.

Robert Clifford

Compania care deținea elicopterul Sikorsky S-76B, care s-a prăbușit cu fostul baschetbalist Kobe Bryant, fiica sa și alți șapte oameni, nu avea licență pentru zboruri în condiții de ceață.
De altfel, la momentul accidentului, poliția ceruse rămânerea a sol a propriilor elicoptere, din cauza condițiilor meteo.

 
 

Urmărește-ne pe Google News