Compania Naţională Poşta Română amintește tuturor clienților care, în perioada stării de urgență, au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare și de 30 de zile pentru cele extracomunitare.
De asemenea, compania se află în discuții cu partenerii instituționali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunitățile poștale sau pentru a găsi soluții de a le distribui direct clienților și a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranța lor și a angajaților.
Încă de la începutul situației create de pandemia cu Coronavirus, Poșta Română a încercat să vină cu o serie de soluții pentru clienți. Compania a încercat să limiteze interacțiunea dintre angajați și oameni.
Suntem mai mult decât oricând aproape de clienții și angajații noștri, în această perioadă dificilă. Siguranța și sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Așa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluția situației pentru a găsi soluții să depășim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluții de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni și, în același timp, să menținem funcționarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române, potrivit profit.ro
De asemenea, pentru a preveni și a limita eventuala răspândire a virusului COVID-19, compania a recomandat ca distanța dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro