Reprezentanţii ANPC au anunţat vineri, 20 septembrie, că au făcut un control la operatorul Nord Airport Hotel, situat pe Calea Bucureştilor 202b, din oraşul Otopeni, care desfăşoară activităţi hoteliere şi alte facilităţi de cazare.

Echipele de control au descoperit deficienţe majore. La recepție nu erau fișe de cazare pentru turiști, iar informațiile despre prețurile camerelor lipseau. În hotel erau cazate persoane străine fără formalități completate, iar reprezentantul societății a spus că nu există oaspeți, contrar celor constatate de ANPC.

De asemenea, subsolul hotelului era în condiții insalubre, cu șobolani morți și în putrefacție. Nu au fost prezentate dovezi de deratizare și dezinsecție, iar spațiul era plin de obiecte vechi aruncate.

În plus, hotelul nu avea autorizațiile necesare de la Ministerul Turismului, DSVSA, DSP, Primăria Otopeni și ISU, iar igiena din camere era necorespunzătoare – saltelele erau pătate și uzate, fără protecții adecvate pentru saltele și perne. Mai mult, comisarii ANPC nu au găsit mapele informative pentru turiști, plasele împotriva insectelor la ferestre, iar produsele cosmetice din băi nu aveau etichete traduse în română, motiv pentru care au fost retrase din camere.

Comisarii ANPC au mai descoperit că echipamentul de joacă de pe terasa de la parter era neigienizat, prezentând pete de rugină, pânze de păianjen.

ANPC a dispus oprirea temporară a activităţii Nord Airport Hotel pentru cinci luni şi a aplicat o amendă de 50.000 de lei.

Urmărește-ne pe Google News