Produs în Anglia, la Swindon, noul model este mai scurt cu 5 mm decât predecesorul său (4,57 m), în timp ce rigiditatea torsională şi coeficientul aerodinamic au fost îmbunătăţite semnificativ.
Pe lângă modelele echipate cu transmisie integrală, clienţii europeni vor putea opta, în premieră, pentru o versiune cu tracţiune faţă, oferită în compania motorului pe benzină de 2 litri şi 155 CP.
Din ofertă mai face parte şi dieselul i-Dtec de 2,2 litri/150 CP. Ambele motorizări au fost revizuite pentru creşterea eficienţei şi reducerea cu 10% a emisiilor poluante, sistemele start&stop, ECO Assist şi modul ECON fiind standard.
Versiunea europeană a bestsellerului CR-V afişează un design mai dinamic. Grila şi parasocul frontal au fost redesenate, în timp ce farurile beneficiază de tehnologie LED pentru luminile de zi.
Citeste mai multe detalii despre noua Honda CR-V pe site-ul revistei Auto Bild!

 
 

Urmărește-ne pe Google News