Cu gândul la banii care se împuţinează văzând cu ochii, în perioada iulie-august, românii n-au mai călcat pragul magazinelor de mobilă sau de aparatură electronică. Afacerile din aceste segmente au înregistrat, astfel, scăderi îngrijorătoare. Potrivit unui studiu al grupului de comunicare Lowe, care vizează obiceiurile de consum pe timpul crizei, 66% dintre români vânează activ ofertele şi promoţiile puse la dispoziţie de marile lanţuri de magazine.

Fără mobilă şi electrocasnice

Unul din cinci români a renunţat în ultimele luni la achiziţionarea produselor de bricolaj, a materialelor de construcţii sau amenajări interioare, mobilă şi la aparatură electronică. De asemenea, scăderi uşoare s-au înregistrat la vânzările de îmbrăcăminte şi la medicamente fără prescripţie. În acelaşi timp, fideli am rămas produse

Uite la ce am renunţat

√ Produse de bricolaj

√ Materiale de construcţii

√ Amenajări interioare

√ Mobilă

√ Aparatură electronică şi electrocasnică

Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!
 

Urmărește-ne pe Google News