Pe aeroportul din Santander ne aştepta noul model al celor de la Chevrolet, Cruze, înlocuitorul sedanului Lacetti. La debarcare, nu ne aşteptam să avem parte de o surpriză atât de plăcută: Cruze arată ca un veritabil coupé cu patru uşi, deşi vorbim de o marcă ce nu are pretenţii ca fiind una premium. Nu putem să nu remarcăm noul trend impus chiar de sora mai mare din familia General Motors, Opel Insignia, şi anume liniile fluide, care îţi dau impresia că te afli în faţa unei maşini sport. Blocurile optice mari şi grila frontală tip fagure întăresc ideea de agresivitate. Pentru o maşină de clasă compactă, interiorul lui Cruze este, mai degrabă, unul premium. Totul este de bună calitate, cu inserţii din material textil şi chiar piele.
Chiar dacă are trăsăturile unui coupé cu patru uşi, ceea ce înseamnă că pasagerii din spate nu stau prea confortabil, noi n-am avut nici cea mai mică problemă în a folosi chiar şi laptopul | Surpriza cea mai mare e dată de consola centrală, care are un look futurist. Toate comenzile sunt la îndemână |
Ne-a fascinat luminarea planşei de bord, într-o culoare specială: Ice Blue Glow. Noaptea, ceasurile emit o lumină albastră foarte plăcută | Datorită mufelor auxiliare de la bordul maşinii, I-podul poate fi un accesoriu permanent |
Din cele trei versiuni de motorizare, două pe benzină, de 1,6 l şi 1,8 l, şi una pe motorină, de 2,0 l, noi am avut şansa să le testăm pe ultimele două.
Deşi ne-am fi aşteptat ca benzinarul să fie ceva mai sprinten, nu a fost cazul, motorul fiind destul de leneş pentru cei 140 CP. ţinuta de drum este bună, iar motorul nu se aude foarte tare decât la viteze ce depăşesc 120 km/h.