ASF a transmis că a aprobat „retragerea, la cerere, a autorizaţiei pentru practicarea asigurării obligatorii de răspundere civilă auto pentru prejudicii produse terţilor prin accidente de vehicule şi tramvaie (RCA) acordată societăţii Uniqa Asigurări.“
Astfel, cele 7 companii care mai rămân pe zona RCA sunt Euroins, Allianz-Ţiriac, Omniasig, Asirom, Grawe, Groupama şi Generali.
Val de efecte negative după prăbuşirea City Insurance
Falimentul celui mai mare asigurător din România, atât la nivelul întregii pieţe, cât şi din zona de RCA, are mai multe consecințe nefaste.
Astfel, preţurile la poliţele RCA s-au dublat sau chiar triplat în unele cazuri, atât din nevoia pieţei de a compensa lipsa unui jucător mare, dar şi pentru a putea face faţă unui eventual val al şoferilor cu risc ridicat care ar putea lua cu asalt asigurătorii rămaşi pe zona de RCA.
Deşi legal sunt soluţii care pot împiedica tarifarea exagerată a unui şofer cu risc ridicat, acest val al creşterilor preţurilor a stârnit reacţii semnificative.
Pe lângă preţurile ridicate la RCA, majoritatea service-urilor au luat măsuri încă de când se vehicula un posibil faliment al celui mare mare jucător din piaţa RCA. Refuzul reparaţiilor în baza poliţelor City Insurance încă a rămas la unele service-uri, din frica de a nu-şi primi banii, a scris Mediafax.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro