ASF a transmis că a aprobat „retragerea, la ce­rere, a autorizaţiei pen­tru practicarea asigurării obli­gatorii de răspundere ci­vilă auto pentru preju­di­cii produse terţilor prin acci­den­te de vehicule şi tram­va­ie (RCA) acordată so­cie­tăţii Uniqa Asigurări.“

Astfel, cele 7 companii care mai rămân pe zona RCA sunt Euro­ins, Allianz-Ţiriac, Omniasig, Asirom, Grawe, Groupama şi Generali.

Val de efecte negative după prăbuşirea City Insurance

Falimentul celui mai mare asigurător din România, atât la nivelul întregii pieţe, cât şi din zona de RCA, are mai multe consecințe nefaste.

Astfel, preţurile la poliţele RCA s-au dublat sau chiar triplat în unele cazuri, atât din nevoia pieţei de a compensa lipsa unui jucător mare, dar şi pentru a putea face faţă unui eventual val al şoferilor cu risc ridicat care ar putea lua cu asalt asigurătorii rămaşi pe zona de RCA.

Deşi legal sunt soluţii care pot împiedica tarifarea exagerată a unui şofer cu risc ridicat, acest val al creşterilor preţurilor a stârnit reacţii semnificative.

Pe lângă preţurile ridicate la RCA, majoritatea service-urilor au luat măsuri încă de când se vehicula un posibil faliment al celui mare mare jucător din piaţa RCA. Refuzul reparaţiilor în baza poliţelor City Insurance încă a rămas la unele service-uri, din frica de a nu-şi primi banii, a scris Mediafax.

 
 

Urmărește-ne pe Google News