Potrivit sursei mai sus citate, un angajat al unei mici companii specializate în vânzarea online de televizoare, frigidere, combine frigorifice etc., a făcut o greșeală imensă și a indicat prețuri nereale la mai multe produse.
Acest lucru i-a determinat pe clienți să înceapă să cumpere bunuri în masă. Când a fost observată inexactitatea, pierderile companiei se ridicau, deja, la 4,2 milioane de dolari.
„Vă vom restitui banii cât de repede putem”
Compania a emis un comunicat de presă în care susține că, de fapt, a fost vorba de o defecțiune tehnică și le-a cerut clienților să-și anuleze comenzile. Nu mulți cumpărători au răspuns însă apelului.
„Zecile de mii de comenzi și milioane de dolari sunt numere astronomice pentru noi. Vă rugăm cu umilință să înțelegeți dificultățile noastre și să fiți de acord să ne înapoiați produsele. Vă vom restitui banii cât de repede putem”, se arată în mesaj.
De asemenea, angajatul care a greșit a publicat, la rândul lui, un videoclip în care a cerut scuze pentru eroarea impardonabilă, adăugând că nu ar putea acoperi pierderile chiar dacă și-ar vinde toate proprietățile.