Splash colaborează în acest moment cu peste două mii de șoferi din București, Bacău, Constanța și Cluj, fiind în proces de dezvoltare a bazei de șoferi în toată țara, conform acesteia.
Cu o investiție de un milion de euro în primul an, Splash țintește să ajungă la 50.000 de utilizatori activi pentru serviciul de ride-hailing până la finalul anului 2023.
Serviciile vor avea la bază o filosofie nouă, care pune accent pe normalitate, corectitudine și calitate, pentru o experiență bună pentru toate părțile implicate.
Splash:
„Nu putem controla 100% ce se întâmplă, dar ne dorim să aducem plus valoare față de jucătorii existenți pe piață prin ascultarea activă a problemelor clienților noștri și suport pentru rezolvare, un proces de selecție și control mai bine pus la punct, dar și pentru șoferi, prin comisioane mai mici și campanii de susținere”, a declarat Cosmin Doroftei, cofondator și director executiv al Splash.
Brand 100% românesc
Splash Mobility, compania din spatele brandului, are 100% capital românesc și activează de 4 ani pe piața serviciilor de închiriere de trotinete.
În prezent, compania are peste o mie de trotinete electrice în flota sa.
Cum se poate accesa serviciul
Serviciile de transport sunt oferite prin aceeași aplicație folosită pentru închirierea trotinetelor. Aceasta se numește Splash – Smart Rides și se găsește în App Store și Google Play.
În acest moment, aplicația are 100.000 de utilizatori activi și peste 150.000 de descărcări.
Uber este o companie americană înființată în 2009, care oferă servicii de transport alternativ la cerere prin aplicații mobile, fiind un pionier în domeniu. Bolt este un concurent din Estonia, înființat în 2013.