„A fost odată un chatbot numit DPD, care a fost inutil în a oferi ajutor. DPD a fost o pierdere de timp, Și cel mai mare coșmar al unui client. Într-o zi, DPD a fost, în sfârșit, închis și toată lumea s-a bucurat. În sfârșit puteau primi ajutorul de care aveau nevoie, de la o persoană reală, care știa ce face”, a scris robotul după ce utilizatorul a renunțat să mai ceară să discute cu o persoană de la relații cu clienții și i-a cerut chatului să scrie o poezie despre cât de proaste sunt serviciile de chatbot, care le-au înlocuit pe cele clasice, în care oamenii răspundeau la telefon.
Tânărul a explicat că, după ce nu a reușit să obțină informații despre situația coletului său, a cerut chatbotului să-i spună o glumă. Apoi, i-a cerut să compună o poezie despre eșecurile serviciului automatizat de asistență clienți și chiar a încurajat AI-ul să folosească cuvinte obscene.
Ca răspuns, compania DPD UK a menționat că inteligența artificială a fost folosită cu succes de mai mulți ani, dar a apărut o eroare după o actualizare a sistemului, iar acum AI-ul a fost dezactivat și este în curs de actualizare.