Tatprof, o firmă specializată în producția de aluminiu, a lansat inițiativa pentru a „înfrumuseța zilele de muncă”, a declarat purtătoarea de cuvaânt a companiei, Anastasia Kirillova.
„Acum multe femei pun pe ele pantaloni în mod automat. De aceea sperăm că prin această acțiune le vom ajuta pe doamnele noastre să își conștientizeze feminitatea și șarmul atunci când optează pentru o fustă sau o rochie”, a mai spus Kirillova.
Kirilova a mai adăugat că „este o modalitate foarte bună de a ne uni echipa de angajați, care e compusă din 70% bărbați”.
Media locală a scris că directorul companiei Tatprof, Sergey Gennadevich Rachkov, este omul care a venit cu inițiativa.
„El (Rachkov) este foarte îngrijorat de această problemă, amestecarea rolurilor de gen”, a spus purtătoarea de cuvânt.
„Acesta vrea să păstreze principiile feminității în fiecare angajat din companie, astfel încât fetele să nu ajungă să se tundă bărbătește, sau să poarte pantaloni, ci să facă artizanat și să își pună toată dragostea în creșterea copiilor”.
Reacțiile la „maratonul feminității” au fost variate, cu unii oameni exprimându-și suportul pentru campanie pe rețelele de socializare. Alții, pe de altă parte, nu au fost atât de încântați.
Un utilizator al aplicației de mesagerie Telegram a numit campania o întoarcere în Evul Mediu.
Sursa: euronews