Jason Sadler, este un agent de marketing, din Florida, SUA. După ce a fost destituit, în 2008, el s-a gândit să îşi înfiinţeze propria companie. Pentru că ţările sunt în plină criză şi spaţiul publicitar din ce în ce mai scump, Jason a avut ideea de a promova diverse firme, pe spatele unui tricou, pe care îl poartă toată ziua pe stradă. În plus face poze şi filmuleţe cu el plimbându-se în tricou pe stradă şi le pune apoi pe Twitter, Facebook şi chiar Youtube.
Sadler ştie foarte bine care sunt preţurile pe piaţă, astfel, pe data de 1 ianuarie o reclamă pe tricoul lui costă doar un dolar, în timp ce pe 31 decembrie ea poate ajunge până la 365 de dolari. „Îmi făceam probleme că nu o să meargă afacerea, dar am ajuns să fac 83.000 dolari pe an, ceea ce nu e rău deloc”, a mărturisit Jason.
Afaceristul de 26 de ani are deja agenda plină pentru anul 2010 şi pentru că este atât de căutat, are de gând să angajeze un colaborator, care să facă acelaşi lucru ca şi el, în cealaltă parte a Americii şi, în plus, vrea să dubleze şi preţurile.
- Daca esti atent cu hainele tale, uite cum speli tricourile imprimate!