Incidentul s-ar fi petrecut în aprilie 2019, când Cristina Vicol a mers împreună cu soțul la cumpărături într-un magazin Kaufland din oraș.

La raionul de legume-fructe, a alunecat. “Pardoseala era acoperită cu ulei, ceea ce o făcea să fie foarte alunecoasă. Nu exista o avertizare din partea magazinului, pentru a preveni astfel de accidente”, arată femeia. Ea a căzut și s-a ales cu o fractură la mâna dreaptă.

“Durerile sunt permanente”

Ieșeanca arată că medicii i-au eliberat un certificat în care au notat că are nevoie de 55-60 de zile de îngrijiri și i-au pus mâna în ghips. După înlăturarea ghipsului, s-a dovedit că sudarea fracturii s-a făcut incorect și a avut nevoie de recuperare kineto-terapeutică. “Tratamentul continuă, iar mâna fracturată nu și-a recăpătat mobilitatea inițială. Durerile sunt permanente”, a menționat ea.

Cristina
Vicol
a mai spus că din cauza accidentului nu și-a putut îndeplini
sarcinile de serviciu și nici nu a putut avea grijă de tatăl său
bolnav.

În consecință, a cerut daune de 5.000 de euro, însă cei de la Kaufland s-ar fi oferit să achite doar cheltuielile medicale, aproximativ 10.000 de lei, susținând că nu este vina lor pentru accident.

Judecătorii i-au admis femeii o parte din despăgubirile cerute. Dacă sunt nemulțumite de soluție, ambele părți pot face apel.

 
 

Urmărește-ne pe Google News