Spotul publicitar pentru chipsurile Amica Chips, una dintre cele mai importante mărci de chipsuri din Italia, a provocat un val de nemulţumiri şi indignare. Clipul de jumătate de minut se desfăşoară într-o mănăstire, unde călugărițele se pregătesc să primească sfânta împărtășanie, însă maica superioară umple recipientul cu chipsuri.

Reclama, care este difuzată pe Mediaset, cel mai mare radiodifuzor comercial din Italia, și pe alte rețele private, se încheie cu maica superioară terminând punga de chipsuri.

Lorenzo Marini Group, compania care a creat spotul publicitar, a declarat că această campanie se adresează unei piețe mai tinere „cu o puternică ironie britanică” și că a fost menită să exprime gustul crocant al chipsurilor într-un mod deliberat exagerat și provocator.

Clipul nu a picat bine pentru Aiart, o asociație a telespectatorilor catolici, care a cerut ca reclama să fie „suspendată imediat”. Giovanni Baggio, președintele asociației, a acuzat compania de chipsuri că a recurs la blasfemie pentru a crește vânzările. El a spus că reclama „jignește sensibilitatea a milioane de catolici practicanți” și este „scandaloasă”.

„Reclama arată o lipsă de respect și de creativitate”, a adăugat el într-o declarație. „Este un semn al incapacității de a face marketing fără a recurge la simboluri care nu au nimic de-a face cu consumul și cu mâncarea crocantă”.

Reclama a fost criticată și de ziarul catolic Avvenire, care a deschis un editorial cu „Hristos a fost redus la un chips de cartofi. Degradat și defăimat ca acum două mii de ani”.

La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
 

Urmărește-ne pe Google News