Că sunt românii iubitori de animale e clar, iar în ultimii ani a devenit un punct de reper: dacă ai un câine, o pisică sau dacă declari public că iubeşti animalele, imediat se găsesc grupuri întregi care să te aprecieze. Online sau offline.
Vlad Tăuşance, tânărul de 35 de ani, responsabil pentru comunicarea online în campania preşedintelui ales al României, Klaus Johannis, a dezvăluit într-un interviu oferit bloggeriţei Andreea Vasile că sibianul are cinci pisici în curte.
”Dacă este să ne luăm după reţete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online. Nu face poze cu pisici (deşi are peste 5 azilante la curte), refuză să-şi folosească familia în campanie (deşi are o soţie minunată şi elegantă), nu vrea să intre în detalii despre viaţa personală (deşi este pasionat de ciclism şi de trandafiri), nu este spumos (deşi are un sarcasm sibian de clasă), nu se lasă umanizat (deşi este mai mult om decât om politic). Ştii ce? Toate reţetele astea sunt nişte tâmpenii. Tot ce am făcut a fost să fim coerenţi în comunicare cu adevărata lui personalitate. Omul este un BMW într-o piaţă de maşini coreene second hand. Este griul-argintiu plictisitor? Sunt moderaţia sau consecvenţa defecte? Este seriozitatea un handicap? E atât de plictisitoare decenţa?”, îl descria Tăușance pe Iohannis.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro