„Nu puteam cumpăra bijuterii scumpe și, de asemenea, nu am putut găsi bijuterii de calitate mai bună, care să dureze”, povestește ea, pentru CNN.
La acea vreme, avea cursuri doar două zile pe săptămână. „Am vrut să fac ceva mai mult, m-am consultat cu mama, i-am spus despre ideea și ea a adorat-o”, spune Adina.
Cu aproximativ 1.000 de dolari din propriile economii, Adina a cumpărat materiale – mărgele, perle, pietre prețioase, benzi de piele, lanțuri – de la angrosiști și a lucrat la masa de bucătărie din casa părinților săi.
Ea și-a botezat afacerea „Bijuteriile Adinei” (după bunica ei, căreia îi poartă numele) și a pornit la drum. Când a strâns un stoc suficient de piese, a început să-și vândă produsele… din „ușă în ușă”. Totuși, după aproximativ trei luni de la debut, ea a realizat că are nevoie de o modalitate mai bună de a ajunge la clienți.
Astfel, s-a adresat proprietarului unui magazin local de costume de baie și a întrebat dacă ar putea să-și arate bijuteriile pe una din mesele sale. Ideea a funcționat la început, dar vânzările tot s-au diminuat. Afacerea de costume de baie era sezonieră și astfel, în afara sezonului, vânzările au fost afectate.
Atunci, părinții ei i-au sugerat că încerce la coaforul de la parterul blocului în care locuiau. „A fost perfect pentru că saloanele de coafură au întotdeauna clienți”, spune ea.
Vânzările au crescut și au rămas consecvente pe tot parcursul anului. Adina încă mai desenează majoritatea pieselor.
Acum, „Bijuteriile Adinei” au atras atenția a zeci de mii de adepți pe Instagram, devenind o afacere profitabilă de milioane de dolari. Compania are un magazin în Brooklyn, un site web care vinde mai mult de 600 de articole diferite și o listă de celebrități, printre care Ariana Grande, Emily Ratajkowski și surorile Bella și Gigi Hadid, fiind chiar fotografiate purtând aceste bijuterii.
Cu toate acestea, succesul nu a schimbat abordarea lui Adina. În timp ce colierele, cerceii, inelele și brățările de la Adina au devenit extrem de populare, este esențial pentru ea să rămână la prețuri accesibile.
„Doresc ca și oamenii care nu provin din rândurile celor bogați să poată cumpăra bijuterii frumoase”, a precizat ea. Articolele sale, de aur sau argint, sunt evaluate la prețuri între 50 și 250 de dolari.
În schimb, Irina Drâmbărean a renunțat la America pentru a face bijuterii în România. Scrie pe brăţări mesaje în codul Morse!