Noi detalii privind scufundarea navei rusești Liman ies la iveală. Potrivit surselor citate de presa rusă, la momentul incidentului din strâmtoarea Bosfor, ofițerii, inclusiv căpitanul vasei spion, erau beți. Nici unul dintre cei aflați la bord și care ar fi putut lua decizii privind navigarea nu erau treji astfel că s-a ajuns ca vasul să fie dirijat printr-o zonă cu ceață de marinari neexperimentați.
Apropierea cargoului cu oile românești a fost observată prea târziu de un marinar tânăr. Acesta a încercat să își anunțe superiorii, dar aceștia nu i-au răspuns din cauza sării avansate de ebrietate în care se afla. Ca urmare, Liman a fost lovit de cargoul românesc, apa a pătruns rapid în carmera motoarelor și apoi nu s-a mai putut face nimic pentru a evita scufundarea acestuia.
Autoritățile ruse au deschis o anchetă în acest caz, comandantul vasului, căpitanul Kirill Beliaev, riscând închisoarea pentru deciziile luate și care au dus la producerea accidentului. Ancheta este realizată de o comisie specială din cadrul Ministerului Apărării.
După ce vasul a ajuns pe fundul mării, rușii au început o serie de acțiuni pentru recuperarea echipamentelor importante aflate la bord, iar apoi epava va fi distrusă prin dinamitare sub apă.