acceptate doleantele unui numar mic de calatori, dupa care n-a mai aparut nici o adresa de contact”, ne spune Octavian serban.
Supararea lui este legata de faptul ca sunt multe trenuri care au legaturi ce pleaca mai devreme decat sosirea la destinatie. „De exemplu, spre intorsura Buzaului trenul 374 soseste la Brasov la 8.56, iar legatura a plecat la 8.20, urmatorul tren fiind la 16.08; trenul 1745 pleaca din Bucuresti la 7.21, ajunge la Cluj la 15.58, iar legatura pe care o am spre Alesd pleaca cu doua minute inainte, la 15.56. Vreau sa fac demersuri si pentru reinfiintarea statiei Alesd, pe care rapidul 631 nu o mai face”.
Oprirea rapidului in aceasta statie timp de 10 ani i se datoreaza lui Octavian serban. in 1992, s-a zbatut sa ajunga la ministrul de atunci al transporturilor, Traian Basescu. „Am facut o adresa catre primaria din Alesd si am adunat de la toate intreprinderile din localitate semnaturi ca vor ca rapidul care venea de la Bucuresti sa opreasca si la ei. Dupa ce m-am dus la toate cele 30 intreprinderi care functionau atunci, am ajuns printr-un concurs de imprejurari in biroul ministrului Basescu, caruia i-am expus situatia. Imediat a pus mana pe telefonul scurt si a cerut sefilor de la CFR ca rapidul sa faca oprire la Alesd. Lucrul acesta a fost valabil pana in 2002. Acum vreau s-o iau de la capat, dar au ramas putine intreprinderi. Cei de la Holtcim, care au cei mai multi angajati, mi-au spus ca ei merg cu avionul, nu mai au nevoie de tren”.
serban nu renunta la nici una din cartuliile CFR-ului. Motivul: „vreau sa-mi pregatesc pledoariile cum trebuie. Daca n-am dovezi, cine ma asculta? Le recomand tuturor sa nu arunce cu usurinta carti, retete sau facturi pentru ca va veni o zi cand vor avea nevoie de ele”.