Interiorul are prea multe butoane
Interiorul se remarcă prin materiale de calitate, inserţii de aluminiu, dar şi printr-o multitudine de spaţii de depozitare, care se dovedesc extrem de utile, mai ales la drumurile lungi. Dacă avem ceva de reproşat interiorului noului Astra este faptul că ne pierdem în butoane. Mai precis, consola e prea încărcată.
Pentru testul de la Frankfurt am avut la dispoziţie patru motorizări, două pe benzină (1,4 turbo şi 1,6 turbo) şi două pe motorină (1,7 litri şi 2,0 litri). Am alergat cu motorul pe benzină de 1,4 litri supraalimentat, cu putere mare -140 de cai -, dar consum mic, şi cu motorul diesel de 1,7 litri, de 125 de cai-putere. Primul motor oferă senzaţii tari, cu zvâcniri şi reprize prompte de acceleraţie atunci când duci pedala “la fund”, al doilea însă nu a reuşit să ne farmece atât de mult. ţinuta de drum este foarte bună, mai ales pe autostrăzile nemţeşti. Asta şi datorită sistemelor inteligente care înzestrează suspensiile, efectele subviratoare în curbe fiind destul de mult atenuate.
Vrei şi tu un Opel? Libertatea are o mulţime de oferte pentru tine!