Potrivit reprezentanților firmei care se ocupa de operațiunea de ranfluare, la momentul ruperii primelor spire, se înregistrau 1350 tona forță în cabluri, drept pentru care s-au luat decizia întreruperii operațiunilor.

„Operaţiunea care a început la ora 8 fără zece s-a oprit, motivul fiind că au cedat câteva spire ale cablurilor de ridicare. Cablurile au început să înflorească în zona superioară, unde sunt prinse în cârlig, motivul fiind acela că greutatea navei este mai mare decât reieşea din calcule. În acest moment s-a oprit întreaga operaţiune şi urmează să se schimbe întreg sistemul de cabluri astfel încât să suporte o greutate mai mare, care, la această oră, nu se poate determina”, a declarat Alin Vintilă, reprezentantul firmei care se ocupă de această operațiune.

În urmă cu câteva zile, reprezentanții firmei au anunțat că operațiunea de repunere pe linia de plutire a navei va începe la începutul lunii februarie și că va dura aproximativ două săptămâni.

O navă sub pavilion Palau, care avea la bord 14.600 de oi, s-a răsturnat în Portul Midia pe 24 noiembrie 2019. Autorităţile au reuşit să salveze doar 254 de animale.

Urmărește-ne pe Google News