Reporterii TMZ au abordat-o pe Oprah în Santa Barbara, întrebând-o despre acest subiect, iar faimoasa producătoare și prezentatoare a răspuns ferm că nu a fost plătită pentru a organiza evenimentul.
Totuși, un raport al publicației Washington Examiner a dezvăluit că Harpo Productions, o companie deținută de Oprah, a primit un milion de dolari de la campania Kamalei Harris, pe 15 octombrie, după organizarea evenimentului.
Conform unei analize a Financial Times, campania Harris a avut cheltuieli uriașe în timpul cursei electorale, de 1,2 miliarde de dolari.
În ceea ce privește alte cheltuieli, campania Harris a alocat sume considerabile pentru producția de evenimente și apariții media. De exemplu, pentru o apariție a Kamalei Harris la podcastul „Call Her Daddy”, campania a cheltuit o sumă de șase cifre pentru a construi un decor special în Washington, care imita studioul original din Los Angeles.
De cealaltă parte, campania Donald Trump a cheltuit aproximativ 750 de milioane de dolari.
Cu toate acestea, campania lui Harris nu a reușit să câștige alegerile, iar democrații continuă să se acuze reciproc pentru eșec. Echipele lui Biden și Harris sunt într-un conflict deschis privind gestionarea banilor și risipa de fonduri, mai ales având în vedere că, potrivit unor surse, campania lui Harris ar fi lăsat o datorie de 20 de milioane de dolari. Fostul personal al campaniei a criticat, de asemenea, cheltuielile de un miliard de dolari ale echipei, întrebându-se cum nu au reușit să câștige alegerile în fața lui Trump.