Iată, în continuare, ce îți recomandăm să faci astfel încât să ai succes în vânzări.
Lucrează la asertivitatea ta
Primul lucru pe care trebuie să-l faci dacă vrei să reușești în vânzări este să lucrezi la asertivitatea ta. Ce înseamnă să fii asertiv? În esență, să fii asertiv presupune să nu comunici agresiv sau pasiv cu oamenii cu care interacționezi, ci să comunici în așa fel încât respectivele persoane să simtă că se află pe picior de egalitate cu tine. De asemenea, să fii asertiv înseamnă să acorzi importanță opiniilor și intereselor interlocutorilor tăi. Într-un proces de comunicare asertivă nu trebuie doar să transmiți mesajele tale cât mai clar și concis, ci și să asculți activ ceea ce îți comunică persoana sau persoanele cu care discuți.
Cel mai bun lucru pe care îl poți face dacă vrei să lucrezi la asertivitatea ta este să te înscrii la un training de comunicare asertivă ținut de un profesionist. Și, bineînțeles, să pui cât mai repede în practică tot ceea ce înveți la cursul în cauză.
Schimbă-ți jobul
În cazul în care ajungi la concluzia că locul de muncă actual nu te ajută să „crești” profesional atât de mult pe cât îți dorești caută-ți un alt job, într-o companie preocupată, cu adevărat, să-și dezvolte angajații. O astfel de companie este Photohotel, care activează pe piața serviciilor de fotografie turistică hotelieră. Compania angajează frecvent oameni pe poziții de fotograf hotelier. Candidatul ideal pentru jobul de fotograf hotelier la Photohotel trebuie, în primul rând, să aibă abilități de vânzări. Dacă ești și pasionat de fotografie, atunci jobul de fotograf hotelier o să ți se potrivească de minune! Nu doar că-ți vei dezvolta abilitățile de vânzări, dar vei învăța și cum să faci niște fotografii minunate. În plus, vei putea călători în Spania și în Grecia, țările în care este activează compania, pe lângă România. Ca să afli mai multe păreri despre Photohotel, precum și informații despre jobul de fotograf hotelier, îți recomandăm să accesezi website-ul companiei.
Stabilește-ți propriile obiective
Indiferent de obiectivele pe care ți le stabilește angajatorul tău, setează-ți propriile obiective, oricât de ambițioase ar părea. Unul dintre ele ar putea să fie să devii cel mai bun vânzător din compania pentru care lucrezi. Împarte fiecare dintre obiectivele tale majore într-unele mai mici. Astfel, îți va fi foarte clar ce pași este nevoie să urmezi ca să reușești să atingi un obiectiv major.