”Datorită cumpărătorilor noștri, suntem în al unsprezecelea an de existență a evoMAG. Mulțumim foarte mult celor care achiziționează produse de la noi, am reușit să fim unul dintre cele mai importante magazine online din România prin străduința de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, clienți care, totodată, ne motivează să ne îmbunătățim continuu serviciile.
Am reușit să ajungem aici muncind în echipă, alături de niște oameni fantastici care au crezut în evoMAG și în potențialul său. 11 ani de prezență pe piața de comerț electronic din România reprezintă, în același timp, și o provocare foarte mare. În tot acest timp unul dintre obiectivele noastre a fost să oferim clienților produse exclusive în materie de tehnologie dar și servicii de calitate, cât mai aproape de așteptările lor.
Investim continuu în tehnologie, iar în ultimul an am reușit să implementăm certificatul de securitate pentru site și, în plus, am relansat aplicația mobilă a evoMAG, nu doar cu un design îmbunătățit dar și cu funcționalități noi.
Pe lângă investiția in tehnologie, anul acesta am pus accent și pe dezvoltarea categoriei de produse sport&fitness, ca urmare a trendului pe care l-am observat în ultimul timp, oamenii fiind mult mai atenți cu privire la ceea ce mănâncă, cum petrec timpul liber etc”, a declarat Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
11 ani de evoMAG în cifre
• Valoare totală comenzi – 508 milioane lei
• Comenzi totale – 610.000
• Branduri disponibile în portofoliu – 2550
• Numărul categoriilor de produse – 20
• Numărul angajaților – 62 (5 angajați în 2005)
• Numărul apelurilor în call center în perioada 2008 – 2015 – peste 610.000
Momente definitorii pentru evoMAG
• 2007 – anul în care s-a atins primul milion de euro din vânzări
• 2009 – 2010 – au avut loc primele restructurări
• 2011 – evoMAG organizează primul Black Friday
• 2011 – are loc achiziția WatchShop.ro
• 2014 – are loc mutarea într-un nou sediu și inaugurarea unui showroom de 200 de metri pătrați, în urma unei investiții de 100.000 de euro
• 2014 – are loc trecerea la o noua platformă cu o noua tehnologie care asigură scalabilitatea business-ului in viitor
• 2014 – introducerea de noi categorii de produse în portofoliu – auto, decorațiuni interioare, securitate și electrocasnice mari.
• 2015 – cel mai reușit Black Friday pe care l-am organizat: coletele au ajuns în timp record la cumpărători, pentru o parte dintre cumpărători, chiar în aceeași dimineață în care s-au efectuat comenzile
Cu ocazia celor 11 ani, venim în întâmpinarea celor care vor să cumpere de la evoMAG. Astfel, în perioada de desfășurare a campaniei: 11 – 21 mai, pentru produsele din campanie, asigurăm transportul gratuit. Totodată, evoMAG dă posibilitatea cumpărătorilor să achite produsele în rate (oferim până la maximum 36 de rate) .
Pentru București, cei care vin să ridice comanda din showroom, vor putea beneficia de transport gratuit cu aplicația Uber în valoare de 25 de lei (ofertă valabilă doar pentru utilizatorii noi de Uber, iar codul de reducere este EVOMAG11).
Până pe 21 mai, evoMAG pune la dispoziția clienților mii de produse cu reduceri de până la 75%. Astfel, evoMAG sărbătorește 11 ani printr-o campanie aniversară cu reduceri mai mari decât de Black Friday: 70% la articolele sport & fitness, 28% la laptopuri, 45% la televizoare, 50% la componente PC, 50% la telefoane mobile, 29% la sisteme desktop, 75% la accesorii mobile, 50% la smartwatch-uri, 40% la tablete, 70% electrocasnice, 60% la produsele de îngrijire personală și multe altele! Oferta completă și reducerile practicate în această perioadă pot fi accesate la https://www.evomag.ro.
Mai mult, prin tragere la sorți, cumpărătorii care au achiziționat de minimum 100 lei pot participa la jackpot-ul evoMAG unde pot câștiga premii în valoare de peste 13.000 lei: laptop Asus, smartphone LG, brățară fitness Hauwei, storcător Hurom, SSD Intel, imprimante Brother și Epson, GPS auto Smailo, router D-Link, televizor LED Samsung, espressor Philips ș.a.
*****
Despre evoMAG.ro:
evoMAG.ro este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online are, în acest moment, disponibile la vânzare un număr de peste 174.000 de produse din domeniile IT&C, auto, îngrijire personală, sport & fitness, electrocasnice și produse destinate nou-născuţilor. evoMAG.ro a realizat la finele anului 2015 o cifră de afaceri de 19 milioane de euro şi este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane. Mai multe informatii despre evoMAG.ro şi servicile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei.