Pentru cei mai mulți dintre noi, aceste imagini reprezintă limbajul prezentului: nou, autentic și simplu de interpretat. Ele depășesc granițele culturale și lingvistice, oferind o experiență fresh în interacțiunea noastră de zi cu zi.
În cadrul expoziției, curioșii își pot personaliza propriul Emoji și îl pot distribui pe canalele de social media cu ajutorul ecranelor touch, pot face selfie-uri cu emoji-urile volumetrice expuse pe culoarele mall-ului sau pot folosi cabinele foto Emoji pentru cele mai cool poze cu simbolurile lor preferate.
Pentru copii, organizatorii au pregătit atât insigne și tatuaje Emoji, cât și workshop-uri creative (Bucurii Emoji, Desenează-ți și Decupează-ți propriul Emoji, Unghii personalizate Emoji), în care tinerii artiști își pot crea propriile accesorii Emoji. La final, măiestria le va fi recompensată cu diplomă pe participare Emoji.
Despre București Mall:
București Mall este primul centru comercial modern de tip shopping mall din România, deschis în septembrie 1999. Încă de la lansare, București Mall a redefinit experiențele urbane ale publicului și a deschis noi drumuri în materie de modă și entertainment.
Recent, București Mall a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare, prin care și-a reconfigurat spațiile și a implementat un design atractiv și modern atât în interior, cât și la exterior, pentru a rămâne una dintre destinațiile de shopping preferate ale bucureștenilor. Centrul își surprinde în continuare clientele fashioniste printr-un mix de branduri: unele consacrate, altele, în ton cu ultimele tendințe, la care se adaugă cele care pot fi găsite în mod exclusiv în acest centru comercial.
În prezent, mall-ul găzduiește cafenele moderne, magazine elegante, o zona de food court pentru toate gusturile si cinematograf. Holloywood Multiplex continuă să ofere clienților experiențe în premieră, așa cum a făcut-o de la înființarea sa, în 2000, în 10 săli moderne ți echipate cu cea mai nouă tehnologie.
De asemenea, evenimentele organizate periodic în mall atrag de la fashionistas până la cinefili și familii cu copii, cu promisiunea că toți vor trăi experiența completă de shopping, distracție și socializare.