Mai devreme sau mai târziu, pe toți ne ia dorul de casă. Indiferent cât de împlinită și interesantă e viața pe-afară, tot e ceva la care ținem și pe care nu-l găsim decât la noi în țară. Acesta este motivul pentru care, în perioada 11 iulie – 15 august, Pegas dă startul campaniei globale #PegasDor, prin care românii din diaspora se reîntâlnesc cu lucrurile de acasă, de care le este cel mai dor.
Românii din străinatate sunt invitați să se înscrie în campania #PegasDor în 4 pași simpli: să se filmeze, nu mai mult de 1 minut, lângă un obiectiv-emblema din orașul în care sunt stabiliți în prezent, să se prezinte și să spună de ce lucru le e cel mai dor din România, iar apoi să încarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.
Fie că e vorba despre o jucărie din copilărie, un album foto sau de mâncarea preferată gătită de mama, românii din străinătate au astfel ocazia să se reîntâlnească cu ceea ce le stârnește cel mai mult dorul de casă, împreună cu bicicleta copilăriei lor, Pegas.
Mai multe, în filmuleț: https://www.youtube.com/watch?v=ZlyQ5EXWUco
#PegasDor îi invită pe românii aflați în România să transmită mesajul campaniei mai departe către familia și prietenii lor din străinatate.
După data de 15 august, Pegas va aduce celor trei câştigători ai campaniei acel lucru din România de care le era cel mai mult dor, împreună cu o bicicletă Pegas.