Un bărbat de 53 de ani a fost joi dimineață la medicul specialist ca să obțină o rețetă de continuare a tratamentului. În cabinetul medicului, i s-a spus că mama sa, în vârstă de 80 de ani, apare ca fiind decedată. După ce și cardul său a fost scanat, i s-a transmis că și el figurează ca fiind mort în baza de date a CNAS.

„Doctora care mă consultă și îmi dă rețeta mi-a spus că mama figurează decedată. După care i-am arătat pe telefon camera din curte, unde mama făcea curat. S-a dus, a mai vorbit cu o altă doctoră, au restartat sistemul Casei Naționale de Asigurări, după care la mama tot îi dădea că este decedată. Moment în care au băgat și cardul meu de sănătate și apăream și eu tot decedat”, a declarat bărbatul pentru Digi24.

El a mai spus că a fost pus să mai aștepte, iar sistemul a fost din nou restartat. Degeaba însă. A sunat la Casa Națională de Asigurări de Sănătate, a explicat situația, iar un reprezentant al instituției i-a transmis să se ducă la sediul CNAS împreună cu mama sa, lucru pe care l-a refuzat, a menționat el.

Femeia în vârstă de 80 de ani, care a fost și ea declarată „decedată” de softul CNAS, a declarat că o să ceară despăgubiri.

Doctorița care i-a consultat pe cei doi bucureșteni susține că în această perioadă tot apar erori și în platforma CNAS.

„Sunt niște revizii. În perioada asta se face raportarea la Casa de Sănătate pentru serviciile lunii august și funcționează mai greu și dă tot felul de erori”, a răspuns medicul.

Foto ilustrativă: Hepta

 
 

Urmărește-ne pe Google News