Joi dimineaţă serviciile Blackberry au fost „ameliorate semnificativ”, după ce câteva zile la rând utilizatorii din Europa, Orinetul Mijlociu şi Africa s-au confruntat cu probleme tehnice ale smartphone-urilor lor. Anunţul a fost făcut de producător, grupul canadian Research in Motion (RIM).
„De 6 ore, funcţionarea tuturor serviciilor din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, dar şi din India, a fost ameliorată semnificativ”, a precizat RIM într-un comunicat dat publicităţii la Londra.
Grupul a anunţat că lucrează „zi şi noapte” pentru a remedia integral problemele tehnice ale serviciului.
RIM a adăugat că pana Blackberry din Europa a provocat căderea reţelelor din celelalte colţuri ale lumii şi a precizat că nu defecţiunea nu a fost cauzată de atacuri informatie, aşa cum s-a scris.
Serviciile cu care au avut de frucă utilizatorii în ultimele zile au fost mesageria instantanee şi internetul, dar nu şi cele de telefonie.